Kilka wskazówek, które ułatwią Ci zakup parasola gastronomicznego, piwnego i restauracyjnego. Dowiedz się jak rozpoznać solidność i jakie systemy są godne uwagi. Duże parasole reklamowe to bowiem inwestycja na długie lata, a przynajmniej, takie powinny być Twoje oczekiwania.

Poznaj solidność parasola reklamowego

W celu stworzenia tej listy kluczowych wskaźników solidności tego produktu, warto poczytać wskazówki dane przez producenta trwałych, porządnych małych dużych parasoli reklamowych, Schirmmacher.pl https://schirmmacher.pl/. Szyje on w UE i dystrubuje parasole głównie na wymagające rynki niemieckie, ale ma też polski oddział sklepu. Tutaj najważniejsze wskazówki, jak rozpoznać, że parasol gastronomiczny jest porządny:

  1. Spójrz na odporność materiału na światło (jest to skala do 10, przy czym żeby parasol szybko nie wyblakł, wybierz minimum 4).
  2. Jeśli chcesz bez wysiłku i szybko móc otwierać parasol parasol gastronomiczny, to zdecyduj się na teleskopowy system otwierania (na dźwignię albo korbę).
  3. Stelaż i maszt dużego parasola gastronomicznego musi być aluminiowy (plastik szybko się wygnie).
  4. Upewnij się, że producent parasoli daje na nie gwarancję (min. 2 lata).
  5. Spójrz na odporność na wiatr parasola (28 km/h to minimum)
  6. Warto, żeby materiał był też przeciwdeszczowy (parasol gastronomiczny, który jest tylko przeciwsłoneczny nie chroni przed deszczem).
  7. Czy materiał jest solidny? Trwały? Jeśli producent parasoli reklamowych nie ma certyfikatów, sprawdź jego poprzednich klientów – szanowane sklepy produkujące i drukujące parasole zawsze pokazują przykłady realizacji. Po nich rozpoznasz dla jakich dużych firm robili już parasole.

2 modele gastronomicznych parasoli reklamowych – łatwy wybór

Parasole reklamowe dzieli się zwykle na dwa podstawowe typy:

  1. duże parasole gastronomiczne z masztem w środku
  2. duże parasole gastronomiczne z masztem z boku.

Reklamowe parasole z centralnym masztem mają zwykle średnicę od 3 do nawet 5 metrów (popularna wielkość to 4×4), a ich stelaż znajduje się w samym środku. Jest to bardzo popularny model, bo kosztuje trochę mniej od gastronomicznych parasoli z umiejscowieniem masztu z boku. Ich zaletą jest ustawność (można je połączyć bokami, jeśli są kwadratowe). Minusem to, że w najbardziej zacienionym miejscu parasola nie postawisz stolika. Jest tam bowiem maszt. Czyli stoliki Twojej restauracji będziesz musiał ustawić po jego bokach. Nie zawsze daje to pełen cień gościom ogródka.

Z kolei parasole gastronomiczne z masztem z boku bywają trochę bardziej kosztowne, ale nic nie stoi w ich centrum, czyli możesz tam ustawić nawet ogromne stoły. Często da się też modyfikować kąt nachylenia kopuły do Słońca, czyli “przestawiać” pole cienia. Może się to przydać w upalne, letnie dni.

Parasol-gastronomiczny-reklamowy-solidny-Schirmmacher

Parasol gastronomiczny – inne nazwy, po których znajdziesz produkt

Parasol gastronomiczny z nadrukiem reklamowym jest tym samym co wielki parasol przeciwsłoneczny, parasol piwny, reklamowy oraz duży parasol reklamowy. Czasem mówi się też o nim parasol ogrodowy. Niech nazwa Cię nie zwiedzie! Wszystko to jeden i tam sam produkt! Jego podstawowym wyróżnikiem jest wielkość dachu parasola – od 3 do 5 metrów, a także waga (zazwyczaj od 10 kg). Mniejsze i lżejsze parasole przeciwsłoneczne nadają się tylko do budek z lodami.